Gyökérok felderítő | Root Cause Scout








A gyökérokkal vigyázni kell, mert könnyen lehet sok más olyan probléma alapja, amit ha azonnal oldanánk, egy teljes rendszer omolhat össze. Tehát csak vigyázva!

Az ötletet az adta, hogy hasznosítani kívántam azt az intelligens nyomozati- és kutató rendszert, amit a spirituális fegyverzetemhez fejlesztettem ki. Rájöttem ugyanis, hogy sokszor csak strómanokra lövöldözöm, az igazi felelősök pedig rajtunk röhögnek. Ezért elkészítettem egy komplex nyomozati rendszert, ami a célra vezette a lövéseimet. Aztán ezt tovább gondoltam és rájöttem arra, ez a rendszer kiválóan alkalmas a gyökérokok felkutatására, amik szintén szeretnek röhögve a háttérben megbújni.

Ez a holoprogram nem automata, azaz csak akkor működik, ha az, aki használja elég időt, energiát és komolyságot fordít arra, hogy megtalálja az életét beárnyékoló problémák gyökérokát. Nem utolsósorban tanulásra is kiváló, ugyanis az okok és okozatok rendszerének és a kölcsönhatások megértése sokszor sokkal jobb ezoterikus lecke, mint bámulni a mestert a tábla előtt.
The root cause needs to be taken care of, because it can easily be the basis of many other problems that, if solved immediately, could collapse into a complete system. So be careful!

The idea was to use the intelligent investigation and research system I developed for my spiritual armament. I realized that I was shooting fires often puppets, and the real ones were laughing at us. That's why I made a complex investigation system that led my shots to the target. Then I thought about it and realized that this system is perfect for root exploration, which also loves laughing in the background.

This holoprogram is not automated, that is, it only works if the person who uses enough time, energy and seriousness to find the root of the problems that shade his life. Not least is it excellent for learning, because understanding the system of causes and effects and interactions is often a much better esoteric lesson than staring at the master in front of the board.